Sklep korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. W każdej chwili możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Bezpieczeństwo Twoich danych osobowych

Klauzula informacyjna - reklamacje

  1. Informujemy, że Administratorem danych osobowych osób składających reklamację jest Titi Koko Joanna Marynowska, Magdalena Marynowska Spółka Cywilna z siedzibą w Wągrowcu przy ul. Jankowskiej 16, 62-100 Wągrowiec, posiadającą NIP: 7662003165;
  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można się z nami skontaktować fizycznie pod adresem: Titi Koko, ul. Jankowska 16, 62-100 Wągrowiec, mailowo: sklep@titikoko.pl lub telefonicznie: 577 200 522;
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz ich niepodanie może skutkować odmową rozpatrzenia reklamacji;
  4. Dane osobowe podane w związku ze złożeniem reklamacji na produkty zakupione u Administratora będą przetwarzane w celu:
    - podjęcia działań zmierzających do rozpatrzenia reklamacji,
    - realizacji reklamacji, w tym kontakt telefoniczny lub mailowy umożliwiający zbadanie produktu, udzielenie odpowiedzi na pisma, przedstawianie propozycji ugodowych, itp.,
    - udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach, w tym przed rzecznikiem konsumentów;
  5. Podstawą prawną przetwarzania danych w wyniku złożenia i rozpatrzenia reklamacji będzie odpowiednio:
    - niezbędność do wykonania zobowiązania gwarancyjnego (Art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    - konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (Art. 6 ust. 1 lit. c RODO) - przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi za wady produktów i gwarancji jakości oraz art. 74 ust. 2 pkt 6) ustawy o rachunkowości,
    - niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora w postaci prawidłowego rozpatrzenia roszczeń reklamacyjnych, kontroli prawidłowości prowadzenia postępowania reklamacyjnego, obrony interesów Administratora (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  6. Państwa dane będziemy przetwarzać przez okres:
    - rozpatrywania reklamacji, w tym rozpatrywania odwołania od odmowy uwzględnienia reklamacji oraz okres niezbędny do realizacji reklamacji w przypadku uznania reklamacji,
    - przedawnienia roszczeń dotyczących postępowania reklamacyjnego,
    trwania postępowań sądowych, ugodowych czy prowadzonych przez właściwe organy publiczne;
  7. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celów z uwzględnieniem okresu obowiązywania umowy, okresu gwarancji, okresów przedawnienia roszczeń z rękojmi i gwarancji, a także okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisach o rachunkowości oraz okresu niezbędnego do obrony interesów Administratora. Retencja danych trwa 1 rok po upływie terminu rękojmi/gwarancji lub 1 rok po rozliczeniu reklamacji. Jeżeli żadna z powyższych podstaw nie znajduje zastosowania, dane przechowywane są przez maksymalny okres 6 lat od dnia ich zgromadzenia.
  8. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom w zakresie koniecznym do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi na reklamację oraz prowadzenia postępowań sądowych lub ugodowych. Odbiorcami danych mogą być podmioty świadczące usługi: doradcze, księgowe, podatkowe, prawne, windykacyjne i z zakresu IT;
  9. Mają Państwo prawo:
    - dostępu do swoich danych,
    - do ich sprostowania,
    - żądania ograniczenia przetwarzania,
    - wniesienia sprzeciwu wobec wykorzystywania danych do celów marketingowych,
    - wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów o ochronie danych osobowych.